niedziela, 22 listopada 2009

źleźleźleźleźle mi.

Jestem z siebie dumna i w ogóle, bo moje zdjęcia znalazły się na lechia.gda.pl.. Ale co z tego..? Boli mnie głowa i jakoś mi tak smutno. Hmm ciekawe czemu.? Jestem IDIOTKĄ. Za bardzo wszystkim się przejmuję, za dużo rzeczy biorę do siebie. Aga nie przeszła z biologii i się teraz na mnie wyżywa, ale ja wiem że z polskiego też nie przejdę. Jestem dałnem. Od czasu do czasu wyjdą mi zdjęcia i to tyle. Do tego wyszło mi w testach na facebook'u że mam zaburzenia odżywiania i zostanę starą panną. Nie dziwie się. Z takim nastawieniem do świata jak moje to nikt ze mną nie wytrzyma. Cieszę się, że moje urodziny spędzę u Karoliny. Nie będzie słuchania głupich gadek moich rodziców. Czasami mam ich dosyć, choć zazwyczaj nie są tacy źli. Z moją mamusią zazwyczaj mogę o wszystkim pogadać, a tatuś to jak tatuś. Mimo że częściej go nie ma niż jest to i tak można na nim polegać. Poza tym muszę się dopytać pani Parulskiej o ten konkurs co Aleksandra i Karo mi mówiły, bo już mam wizję na reportaż. W teście na facebook'u też mi dziennikarstwo wyszło < 3. To jest mi pisane, nie ma bata :D. Dobra czas na fizykę, mimo że mi się nie chce, boli mnie głowa i jej nie rozumiem : D.

1 komentarz:

  1. heh, też mi xle, też jestem beznadziejna, nic nie robie, olewam... itd codziennie mówię sobie weź się w garść i nic... może to handra jesienna? stram się robic cokolwiek, ale bardziej czekam aż przeminie... mam nadzieję ze przemine...

    OdpowiedzUsuń