sobota, 28 listopada 2009

ł o ł.

To już piętnaście lat jak sobie żyję. Sądzę, że nie osiągnęłam nic szczególnego. Może i odkryłam w sobie jakieś talenty czy coś takiego, ale osiągnięć żadnych nie mam. Mimo że wiele osób zna mnie po siedem - osiem lat, uważam że tak naprawdę zna mnie może sześć-siedem osób. Zmieniam się nieustannie. Czasami są to drobne zmiany, wręcz niezauważalne, czasami ogromne, ale i tak ich nikt nie zauważa. Nie zmienia się jednak moja samoocena i brak wiary w siebie.. Przykro mi, że dwie ważne dla mnie osoby nie złożyły mi życzeń, może jeszcze to się zmieni. Poza tym to lepiej mi niż wczoraj. Dostałam koszulę Jesus <3 You od Agi i Ani : D. Szkoda, że nie ma napisane Don't worry, Jesus <3 You. Ta też jest świetna ; d. Mój brat dostanie Tekkena i będę przez najbliższe tygodnie maniaczyć + rozwalę Dawida : D! Niech on sobie nie myśli, że jest od mnie lepszy. Rozśmieszyły dziś mnie dziewczynki, które płakały na New Moon'ie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz