niedziela, 8 listopada 2009

"ON MA FIGURĘ JAK ZNAK DROGI PODPORZĄDKOWANEJ."*

"On ma ryj jak Adams." Karo jesteś boska : D Ty i te Twoje określenia. I to Twoje `on jest brzydki!` na moje i Aleksandry `on dobrze gra!`. Ah uwielbiam Was obie :D. I to wbijanie nam do głów, że jesteśmy klonami też uwielbiam. Najpierw mi wbijają do mojego pustego łba, że jestem klonem mojej mamy, a teraz mi ten debil wyskakuję, że ja i Ola to klony. Podobno dlatego, że chcemy iść do tych samych szkół, histeryzujemy że się nie dostaniemy i mamy podobne charaktery. Riposta Oli `Ale ja mam autyzm, a Ty nie.` Ja za to mam dałna z otyłością. Do tego Ola ma jakieś ambitne plany wobec mnie. Ma o mnie wygórowane mniemanie, tak jak Majkel Dżekson od fizyki. Za każdym razem dostaję z pracy klasowej 6pkt, a ona za każdym razem mi mówi, że wie że po prostu się nie nauczyłam, ale to umiem. Kobieta jest niemożliwa nie ma co < 3.
*wymyślone przez Karo, wszelkie prawa zastrzeżone. Zadowolona XD?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz