wtorek, 1 grudnia 2009

`Gdy chcesz mieć coś, czego nigdy nie miałeś, musisz zdobyc się na odwage i zrobić coś, czego nigdy wcześniej nie robiłeś.`

Przydałaby się odwaga żeby to zrobić. Przydałby się ten błysk w oku który pojawiał się gdy spoglądałam w jego stronę. Przydałaby się chęć zmiany tego co jest. Ta chęć jest, ale zanika z obaw. Z tego, że się ośmieszę, że nic już nie będzie takie samo, że jego przyjaźń też stracę. Miałam wiele okazji do rozmowy, wiele razy byliśmy tylko my i nic poza tym. Nie odważyłam się. Jestem śmiała, pewna swego dopóki nie przekroczę progu jego domu, dopóki go nie zobaczę. Wiem, że kto nie ryzykuję ten ryzykuję dwa razy, Aleksandro, ale nie mogę się przemóc. Wiem, że się męczę z tym wszystkim, ale pomyśl Olu jakby to było gdyby sprawdziłby się mój czarny scenariusz? Gdyby ta cienka linia łącząca mnie i go przerwała się już na zawsze... Pamiętasz jak wyglądałam, jak przejęłam się wynikami z konkursu i z testów? To teraz wyobraź sobie w jakim byłabym stanie po czymś takim...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz